poniedziałek, 13 grudnia 2010

Nieużywane profile

W pewien śnieżny i niezbyt ciepły dzień przyszło mi na myśl aby znaleźć jednego chomika, u którego kiedyś znalazłem interesujący mnie plik, więc nie zwlekając wpisałem jego nazwę w wyszukiwarkę i po chwili co widzę? - Co? Otóż mnóstwo profili z podobnymi nazwami, które nie są używane i nie posiadają praktycznie żadnych plików… ahh jak się ucieszyłem na ten widok. 

I powstało we mnie takie pytanie? – Co się z takimi profilami - ujmę to w cudzysłowiu „DZIADAMI” - dzieje? Więc niezwłocznie napisałem do administracji chomikuj z takim właśnie pytaniem. Odpowiedź nadeszła prędko.  Jakie zdziwienie malowało się na mojej twarzy kiedy dostałem odpowiedź, która jak się okazało jest ujęta w Regulaminie chomikuj.pl.

Oto wiadomość od administracji chomikuj.pl, której dziękuję za szybką odpowiedź. :)

Witam serdecznie,

W Regulaminie portalu napisane jest w punkcie III podpunkcie 14. "Każde istniejące w Serwisie Konto bezpłatne powinno być aktywnie wykorzystywane, w szczególności przynajmniej raz na trzy miesiące powinno nastąpić zalogowanie Użytkownika Konta, tj. zalogowanie przy użyciu hasła właściciela. W przeciwnym razie Usługodawca jest uprawniony do usunięcia Konta lub innych działań w celu zwolnienia nazw Kont dla innych Użytkowników."

W razie dalszych pytań pozostaję do dyspozycji.

Puętą moją będzie:
Jeżeli czegoś nie wiesz o chomikuj, na pewno jest to ujęte w regulaminie.
A jeżeli nie znalazłeś rozwiązania swojego problemu lub ono Cię nie satysfakcjonuje napisz do nas a na pewno uzyskasz fachową pomoc. :) napisz do nas 

 

1 komentarz: