środa, 5 stycznia 2011

Przykład głupoty

Kto kradnie chomikowe konta???
Ja wam mówię, że sami je oddajecie !!! Jak to sami!?

Proszę oto dowód:
Ujawnienie danych swojego konta miało miejsce na czacie zbanowanych. Byłem tego świadkiem. Ten czat jak mi wiadomo znajduję się na sporej liczbie chomików. Podanie hasła równało się z szybką utratą konta. Przecież wiele osób mogło czytać tę rozmowę. Przytomnością umyslu wykazał się chomik kubus73, który bez namysłu zalogował się na konto chcąc ratować konto koleżanki i zmienił hasło i login.
Resztę pozostawię bez komentarza.

--- 
Pozdrawiam CzekoladowyBaron 

8 komentarzy:

  1. Ja bym jednak dodał komentarz: każdy ma to - na co zasługuje, a za swoje błędy trzeba płacić. Ja bym jej tak szybko konta nie oddał i szkoda że mnie tam nie było. Jak by się koleżanka troszkę namęczyła w celu jego odzyskania, wtedy może wyciągnęła by odpowiednie wnioski... Głupota do potęgi EN ..

    OdpowiedzUsuń
  2. .. i jeszcze dodam - Baron dzięki za wszechobecność - zawsze coś wywęszysz hehe ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie pierwszy i nie ostatni taki przykład.
    Trafiłem kiedyś na gościa który w opisie swojego chomika zostawił hasło, wiem, że potem ktoś przejął to konto lecz szybko je stracił bo właściciel poszedł do Administracji. Po odzyskaniu konta ponownie umieścił hasło, chyba robił to specjalnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja chyba w takim razie założę sobie nowe hasło: 123456 Jak myślicie? nada się? ;-)))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeżeli to minimalna ilość znaków to może być. Jeśli nie, to po co takie długie :D Jeszcze komuś się pomyli i problem będzie :D

    A tak na poważnie, hasło wcale nie musi być super skomplikowane, czasem wystarczy zwykłe słowo, ulubione danie albo coś w ten deseń. Byle nie chwalić się tym każdemu i nie pobierać syfu z neta. Wówczas nikt nam konta nie ukradnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak koleżanka z czata po za tym ze podała hasło publicznie chciała na chomika Kubusia pisać skargę do administracji dobre 40 min zajeło nam przekonanie jej że nie ma racji i powinna dziękować Kubusiowi za uratowanie jej chomika skończyło się to tym ze koleżanka znikneła na kilka godzin z czata-wróciła z bratem :D równie rozgarniętym i inteligentnym jak ona sama.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. ...mnie też okradli z punktów (5000), było to na koniec roku. Wiem kto to zrobił, bo została nazwa tego chomika w historii transakcji.Jego chomik został na jakiś czas zablokowany i chyba to była największa kara jaka go spotkała za te włamanie, gdyż teraz znowu jego konto jest aktywne. Jest tak bezczelny, że nawet nie zmienił nazwy swego chomika. Widocznie żadna kara nie przynosi skutku. Może gdyby powstała ogólnodostępna czarna lista tych chomików i ich właścicieli, którzy dopuścili się włamania,kradzieży czy innych niedopuszczalnych przewinień, to coś by to pomogło!?

    OdpowiedzUsuń