wtorek, 28 grudnia 2010

Dlaczego nie odnawia się transfer?

Logując się dzisiaj na swojego chomika zdziwiłem się w pewnym momencie kiedy nie odnowił mi się transfer, zgodnie z zasadmi na chomikuj.pl powinno to nastąpić w poniedziałek (wczoraj), ale tym razem nic takiego się nie zadziało... Od razu napisałem wiadomość do administracji chomikuj.pl z pytaniem "dlaczego nie odnowił mi się transfer?"

Treść ich odpowiedzi:
Prawdopodobnie "problem" pojawił się w rezultacie kliknięcia w nasz prezent,
poniżej przedstawiam wyjaśnienie i rozwiązanie:
W związku z faktem, iż kliknął Pan w "prezent" w piątek został powiększony limit
tygodniowego pobierania do 20GB do wykorzystania do końca roku - a więc do piątku30.12.2010, w tenże piątek transfer wróci do swojego stanu "sprzed prezentu" (czyli do stanu z piątku 23.12.2010). Proszę się nie martwić, w piątek powróci transfer "sprzed prezentu" i dalej wszystko będzie już funkcjonowało normalnie, łącznie z dniem odnawiania transferu.

W razie dalszych pytań pozostaję do dyspozycji.
Nie odebrałeś prezentu od Chomikuj.pl? Nic straconego! Czytaj artykuł jak go odebrać.

Czekamy na wasze opinie na ten temat. Jeżeli komuś z was przydarzyło się to samo co mnie zapraszam do dyskusji w komentarzach.

2 komentarze:

  1. Pewnie mieli tam w Administracji niezły spam :D
    Również im o to pisałem, transfer miał być we wtorek. Dokładnie to samo mi odpisali ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś ten świąteczny prezent na chomikuj nie wyszedł...
    Obliczyłem sobie i gdybym nie kliknął wyszedłbym na zero. Bo transfer mi się podwoił w czas kliknięcia ale nie odnowił kiedy powinno to nastąpić... Więc można powiedzieć, że po kliknięciu jestem w plecy. grrr

    OdpowiedzUsuń