środa, 26 stycznia 2011

Chomikowy indywidualista

Społeczność chomikowego portalu jest bardziej zróżnicowana niż Wam się wydaje. Przeglądając bogate zasoby Internetu, zatrzymaliśmy się nieco dłużej przy chomiku o nazwie BaRoNeQ (obecnie profil czasowo zablokowany - stan na 26.01.2011). Osoba ta prowadzi też swojego bloga pod adresem http://baroneq.blogspot.com

Szokująca zawartość bloga sprawiła, że powstał ten artykuł!

To niesłychane co i jak ludzie mogą opisywać w Internecie o chomikowej społeczności. Blog według założeń autora, opisuje recenzje chomikowych użytkowników oraz swoje własne "przygody" z administracją chomikowego portalu.

Po kilkuminutowej wizycie na blogu włos nam się zjeżył!

Wybraliśmy naszym zdaniem "najciekawsze" i "najbardziej twórcze" wpisy jakie udało nam się znaleźć. Zapnijcie pasy bo będzie naprawdę ostro!

Powitanie BaRoNeQ - niewinne i nawet przyjazne z nutką inspiracji zaczerpniętą z motywów "Techno".




Czytamy pierwszą opinię na temat chomika sasiad18




Zachęceni twórczością autora postów z zaciekawieniem czytamy kolejną opinię jednego z bardziej znanych chomików adam-as. Trzeba przyznać - opis jest bardzo elokwentny:




Chomik BaRoNeQ odkrywa luki w systemie chomikuj.pl! Poważne wydarzenie stawiające portal pod wielkim znakiem zapytania. Co będzie dalej z chomikuj.pl?:




Chomikuj.pl to nie jest portal społecznościowy! - dywagacje BaRoNeQ z użytkownikiem slamax:




BaRoNeQ niesłusznie zablokowany przez administrację portalu Chomikuj.pl! Internetowy skandal!:




Administracja chomikuj postawiona pod ścianą - BaRoNeQ ostrzega, że popełnili poważny błąd:




Niekompetentna obsługa Chomikuj.pl - to wszystko Ich wina!:




Jeżeli chciałbyś nawiązać współpracę z naprawdę kompetentną osobą, BaRoNeQ przedstawia Ci swój cennik usług:



Jesteśmy ciekawi jaką opinią będzie się cieszył Infochomik u Pana BaRoNeQ :). Komentarze pozostawiamy już Wam drodzy czytelnicy.

15 komentarzy:

  1. ma chłopak poczucie humoru

    OdpowiedzUsuń
  2. istny debil szkoda ze mnie tu nie opisał , bo spotkalibysmy sie w sadzie !

    OdpowiedzUsuń
  3. W gruncie rzeczy nie spisywałbym go na straty - chłopak ma pomysł - he he he węża wpuścić... :) Wymiatasz.

    OdpowiedzUsuń
  4. Może i blog opisuje ciekawe rzeczy ale takim językiem, że aż się czytać nie chce... :(

    OdpowiedzUsuń
  5. A mnie się wydaje, że chłopak w wielu momentach nie wie o czym pisze. Tak po za tym pomysł z recenzjami całkiem w dechę, ale za to mógłby wziąźć się ktoś bardziej odpowiedni... może szanowna redakcja infochomika??? Co wy na to?

    OdpowiedzUsuń
  6. Rozważamy taką możliwość. Mamy już nawet pewien pomysł, jednak nie znamy jeszcze terminu wprowadzenia go w życie. Jedno jest pewne. Na Infochomiku nie zabraknie sensacyjnych wiadomości :) Dziękuję w imieniu całej ekipy za odwiedziny i zapraszam do regularnych wizyt. Joanna

    OdpowiedzUsuń
  7. Jedno jest pewne, BaroneQ jest wyjątkowy ;)
    Anonimowy, dobry pomysł... może Administracja infochomika zajęła by się recenzją chomików.
    Chodzi o coś poważnego a nie wyzywanie każdego na każdym kroku jak to robi BaroneQ, pokażcie poziom, myślę iż można to zrobić bardzo ciekawie, pomocnie a jednocześnie kulturalnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ha ha ha... komentarz umieszczony nademną pewnie autorstwa pana BaroneQ, który wystawia sobie sam recenzję.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mój komentarz osunęli ale już za późno .Byłem napisałem i zrobiłem czekam teraz na decyzje wysokiego sądu . Ja tego tak nie zostawię .

    OdpowiedzUsuń
  10. NIE JESEM BaroneQ
    tylko FUCK YOU

    TO CO SIĘ DZIEJE TO ŻENADA

    OdpowiedzUsuń
  11. Mój kolega z jednego forum to Januszek1990, teraz będziemy walczyć o to, aby blogspot usunął ten wpis, chociaż narazie olewają mojego kolegę, a to jest po prostu zniesławienie ( http://pl.wikipedia.org/wiki/Zniesławienie ). Rada koleżanki z forum: "W związku z tym każdy taki artykuł jest pomówieniem i możesz ten fakt zgłosić.
    Tu jest na to dowód
    http://www.sn.pl/orzecznictwo/uzasadnienia/ik/I-KZP-0007_10.pdf "
    Będziemy walczyć o usunięcie wpisu

    OdpowiedzUsuń
  12. to jest debil i tyle trzeba go zniszczyc !!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałem już styczność z tym kretynem w dosłownym sensie znaczenia słowa kretyn!!!
    Nie jestem ani grafikiem ani programistą tym bardziej webmasterem, kilka miesięcy temu wpadłem na dość ciekawy pomysł graficzne menu. Było o tym dość głośna zarobiłem sobie trochę punktów miałem praktycznie monopol. Tym czasem wyżej wymieniony na swoim pseudo blogu dla chomików dał mi ostrą krytykę, na pytania dlaczego sam tego nie robi odpisał że nie ma na to czasu i że chomik jest do uploadu i ściągania i nie jest programem partnerskim. Krytyka moich prac była naprawdę ostra. Ale najlepsze dopiero przed nami.
    Po jakimś czasie jak już zostało napisne pojawiły się u niego oceny chomików. Ujawnia się teraz jego brak intelektualnego rozwoju. Pisze np. o chomiku Senior, ten chomik ma to i tamto sam bzdet(w sensie co napisał), po czym zaznacza że ma własne menu i ocenia to pozytywnie gdzie moja produkcja z przed kilku miesięcy styl na moim chomiku wyglądał znacznie lepiej został skrytykowany. A teraz sam wykonuje grafikę i style za punkty mimo iż wcześniej pisał że nie ma na to czasu.
    Dla mnie ten dzieciak jest tępym nie wyrostkiem, proces sądowy to może wytoczyć ale bratu na kartce z zeszytu to pierwsza sprawa. Kolejna to niech nie zaprzecza sam sobie pisząc nie wiadomo o czym, trzeba go utemperować bo bardzo przesadza. Przez co może zrobić sobie krzywdę. Będę szczery myślałem że ma więcej lat a to dzieciak który myśli ze w internecie jest anonimowy. Jeśli chce to mnie nie musi szukać adres wyślę mu na maila moja szkołę zaznaczam średnią i to końcówkę też mogę mu pokazać.
    Pozdrawiam MXT

    OdpowiedzUsuń
  14. Baroneq - to po prostu idiota z IQ niższym niż szympans. Nie potrafi złożyć poprawnego zdania, pisze to co myśli (a myśli na poziomie 5 latka). Jeszcze nie czytałem takich farmazonów co u tego gamonia. Dla takiego debila jak on Google powinno dodać opcję "Baroneq" - kiedy chce się coś przetłumaczyć na język ludzki. Tak tępej osoby jeszcze nie widziałem! Heh - jak ten debil raz napiasał, że na internet w technologii "Światło Wodów" to już wiedziałem że czytam bloga autorstwa imbecyla - i dla imbecyli.

    OdpowiedzUsuń